IMG_1813_edited.jpg

אנחנו כאן בשבילך.

אם הגעת לכאן כנראה שמשהו לא תקין במערכת היחסים שלך עם מעסיקך. בין אם פוטרת/התפטרת מהעבודה ובין אם אתה עדיין מועסק וחושש שמא פוגעים לך בזכויות- אנחנו כאן עבורך.

משרדנו מתמחה במתן ייעוץ משפטי בתחום דיני העבודה. החוקים בתחום זה מספקים מערכת חובות וזכויות בין המעסיק לעובד, הכוללת חקיקה והסכמי עסקה אישיים וקיבוציים, למשרדנו ניסיון רב שנים בתחום זה ותוך הקפדה על יישום החוקים וההתעדכנות בלתי פוסקת בפסיקות החדשות ביותר בתחום.

משרדנו מלווה עובדים לאורך כל הדרך, החל מהייעוץ הראשוני ועד לתום ההליכים.

שיחת טלפון ראשונית לבדיקת היתכנות התיק הינה ללא עלות וללא התחייבות.

משרד ראשי

מוטי קינד 1
(מגדל הורוביץ קומה 1) רחובות

השאירו פרטים ונקבע

IMG_1796.JPG

משרד עו"ד לוסקי יסעור קליר, דיני עבודה

מחלקת דיני העבודה מורכבת מצוות עורכי דין מנוסים בייצוג עובדים ומעסקים. לבירור ראשוני ומענה מקצועי מעורך דין  ניתן ליצור קשר ללא התחייבות.

IMG_1637.JPG

מתן שירותים בתחום העבודה למעסיקים ושכירים

ייצוג מעסיקים

שמירה על כל הזכויות שעומדות לטובת המעסיק מול העובדים שלו, דואגים שתפעלו כדין בכל הקשור להעסקת העובדים,הסברה של צווי הרחבה בתחום העיסוק של העסק, הכנת הסכמי העסקה ותמיכה של ייעוץ משפטי בעת הצורך.

זכויות עובדים

משרדנו מתמחה במיצוי ושמירה על זכויות העובד, לרבות (ולא רק): צווי הרחבה, שכר מינימום, דמי נסיעה, פנסיה, פיצויי פיטורים, הבראה, שעות נוספות, עבודה ביום המנוחה השבועי, פיטורים שלא כדין, שמירה על זכויות בתקופה המוגנת (הריון, לידה, מילואים) הודעה מוקדמת ועוד.

ייצוג עובדים

הקשר בין עובדים לבין המעסיקים, אמור להתנהל בהתאם לחוקי העבודה של מדינת ישראל, הסכמים אישיים, הסכמים קיבוציים וצווי ההרחבה השונים במשק. חשוב לפנות לעורך דין שזהו תחום עיסוקו ובכך להבטיח את השמירה על הזכויות שלכם.

עובדים זרים

עובדים זרים זכאים למרבית תנאי העסקה, אשר להם זכאים שכירים ישראלים ובשל מעמדם המיוחד בישראל, הם זכאים גם לזכויות ייחודיות המסדירות את שהייתם בארץ. עורכי הדין שלנו יעזרו לכם לשמור על זכויותיהם.

זכויות נשים בעולם העבודה

התמחות בעבודה מול הממונה על עבודת נשים, שמירה על זכויות במהלך טיפולי פוריות הריון ולידה.

הסכמי העסקה

חוזה עבודה, הידוע גם כהסכם עבודה, הוא מסמך משפטי המסדיר את תנאי העסקה של העובד, ולרוב יחליף את ההודעה לעובד המחוייבת על פי חוק.  משרדנו יעזור וייעץ בעריכת הסכמים כאלה ובדיקתם.

פרילנסרים

בהרבה מהמקרים פרילנסר יכול להיחשב כעובד מן המניין הזכאי לזכויות של עובד. על כן בטרם התקשרות מול פרילנסר יש לעגן בהסכם מסודר את מערכת היחסים של הצדדים (ולא מספיק רק להגדיר שמדובר בפרילנסר).

פיצויי פיטורין

פיצויי הפיטורים הם תשלום שעל המעסיק לשלם לעובד כאשר הוא מפוטר ובמקרים מסוימים גם כשהוא מתפטר.

ייצוג וליווי בשימוע לפני פיטורין

חובת השימוע מעוגנת בדיני עבודה, אשר קובעים כי העובד שלא זומן לשימוע טרם פיטוריו, רשאי להגיש תביעה בבית דין לעבודה, על מנת לבטל את הפיטורין או לחלופין לדרוש פיצוי כספי בשל הליך פיטורין לקוי.

IMG_1813.JPG

למה דווקא אותנו?

משרד המורכב מעורכי דין וותיקים ומנוסים, במשרד מחלקה ייעודית לדיני עבודה הפועלת באופן מקצועי ואמין תוך מתן יחס אישי ללקוח, זמינות לכל שאלה לאורך כל הדרך והסבר לגבי כל שלב ושלב.

Asset 6.png

מאות לקוחות מרוצים